Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Jak se stát komunitní porodní asistentkou

Navigace pro Akce

Unie porodních asistentek Vás zve na odborný kurz

Jak se stát komunitní porodní asistentkou

Seminář zaměřený na praktické informace o tom, co udělat krok za krokem k založení vlastní praxe.
Termín: 20. 1. 2017 (10:30 – 17:30, prezentace 10:00)

Lektorský tým:

Kristina Neubertová Zemánková (komunitní porodní asistentka)
Jana Riedlová (komunitní porodní asistentka)
Ondřej Strava (právník)
Místo: Mamicentrum, Bakalovo nábřeží 1, Brno

Témata:

1. Jaké jsou kompetence PA? Co vše tedy může porodní asistenta nabízet? Těhotenská poradna, péče o ženu při porodu v porodnici či doma, poporodní péče.

2. Administrativní požadavky
 – jaké je potřeba mít vzdělání a praxi?
 – registrace na MZ
 – oprávnění k poskytování zdravotních služeb na krajském úřadě – přidělení identifikačního čísla

3. Jaké je třeba mít vybavení?  Jak vybrat či sdílet ordinaci nebo jiné místo působení?

4. Pojištění profesní odpovědnosti

5. Jak na smlouvy s porodnicemi?

6. Jakou a jak vést dokumentaci?

7. Jak se finančně ohodnotit – tvorba ceníku, smlouva s pojišťovnou

8. Jak se propagovat svoji praxi

9. Proč a jak pracovat v týmu

10. Základní pravidla pro komunikaci s klientkami

11. Jak udržovat vysokou odbornou úroveň a kvalitu poskytovaných služeb?

12. Jak nevyhořet?  Supervize a péče o sebe


Účastnický poplatek:

  • 1200,-
  • 950,- pro porodní asistentky – členky UNIPA
  • 500,- pro studentky porodní asistence

Účastnický poplatek zahrnuje: přípravu a administraci semináře, lektorné pro 3 lektory, certifikát o absolvování kurzu a  občerstvení v průběhu semináře.

Počet účastnic: 20

Přednáška je součástí celoživotního vzdělávání porodních asistentek a je akreditována podle vyhlášky MZ č.321/2009 Sb.
Školící akce je ohodnocena 4 kreditními body.

Přihláška

Vyplněnou přihlášku posílejte nejpozději do 5. 1. 2017

Účastnický poplatek uhraďte, prosím, do 5. 1. 2017 na účet Unie porodních asistentek: 200072631/0300 (VS = 170120, do zprávy pro příjemce prosím uveďte vaše příjmení/komunitní). V případě neuhrazené účastnického poplatku do tohoto data bude vaše místo nabídnuto dalším zájemcům. Děkujeme za pochopení.

Storno poplatek: 10 dní před seminářem 30%, 5 dní před seminářem 50%, 2 dny před seminářem 70% uhrazené částky.

Kontakt: Mgr. Kateřina Hájková Klíčová, výkonná ředitelka, klicova@unipa.cz, tel: +420 734 637 379

Podpořte nás

Podpořte nás
Naši činnost můžete podpořit na transparentním účtu: 2400762783/2010