Unie porodních asistentek zve všechny své členky, které se zúčastní Valné hromady, na seminář
Lektor: Daniel Thaisz, IT konzultant a specialista na Google Apps a uživatelskou podporu
Termín a místo konání: 23. září 2017 v Praze po Valné hromadě
(adresa: YMCA Palác, Na Poříčí 1041/12, 110 00 Nové Město, 5. patro, zasedací místnost č. 549)
Čas: 14.30 – 18.00
(Valná hromada skončí v 13.30, poté bude následovat hodinová přestávka na oběd a po přestávce začne seminář)
Anotace:
Na základě vyplnění formuláře o účasti/neúčasti na Valné hromadě bude program semináře doplněn o odpovědi
na Vaše otázky.
Seminář je součástí Projektu Unie porodních asistentek – vize 2021 (CZ.03.3.48/0.0/0.0/15_031/0002045), který je podpořen v rámci programu Operační program zaměstnanost a je součástí výzvy Budování kapacit a profesionalizace NNO.
Téma semináře bylo vybráno na základě výsledků ankety, ve které si členky Unie porodních asistentek volily téma pro tento seminář.
Seminář je zdarma.
Podmínkou pro účast na tomto semináři je vyplnění formuláře o účasti/neúčasti na Valné hromadě, účast na Valné hromadě a vyplnění přihlášky na seminář.
Vyplněnou přihlášku posílejte nejpozději do 1. 9. 2017. Vaše přihláška je závazná. Ozveme se Vám do 5 pracovních dnů od vyplnění přihlášky.
Podrobné informace budou účastnicím s rezervovaným místem zaslány 7 dní před konáním semináře.
S případnými dotazy a připomínkami se můžete obrátit na Terezu Nožičkovou
(tel.: +420 739 313 194, vzdelavani@unipa.cz)
V případě, že si přejete dostávat pozvánky na vzdělávací akce Unie porodních asistentek
e-mailem, vyplňte prosím tento formulář.
Těšíme se na Vás a přejeme hezké léto
Fotografie byla zakoupena v rámci projektu České ženské lobby Hájíme práva českých žen (06/2016, zdroj: www.depositphotos.com)