27.9.2021

Hledáme výkonnou ředitelku/ředitele do Unie porodních asistentek

Jste schopná manažerka/manažer?
Máte zkušenosti z neziskového sektoru?
Hledáte půl úvazek?
Chcete pracovat flexibilně z domova?
Toužíte po změně současného systému péče o ženu a dítě?

Jsme profesní nezisková organizace sdružující porodní asistentky a studentky porodní asistence. Pořádáme vzdělávací kurzy, přinášíme odborné informace ze zahraničí, rozvíjíme a propagujeme naši profesi. Podporujeme také rodiče, momentálně například projektem Rodím v klidu. Naše dlouhodobá vize je dostupná péče porodní asistentky pro každou ženu a dítě.

Hledáme někoho, kdo nám z pozice ředitelky/ředitele pomůže nejen pokračovat v naší cestě, ale i dále rozvíjet naši organizaci tak, aby pokryla potřeby našich členek a zlepšila postavení naší profese v systému českého zdravotnictví.

Co oceníme?

  • kreativitu
  • preciznost
  • spolehlivost
  • zodpovědnost za vedení kanceláře a pozitivní cashflow
  • schopnost zpracovávat projektové žádosti, vyhledávat dotační tituly a projekty
  • dobré komunikační schopnosti
  • dobré organizační schopnosti
  • ochotu jezdit na pracovní schůzky (Praha, Brno)
  • IT dovednosti potřebné pro řízení organizace
  • orientaci v problematice porodní asistence a aktuální legislativě
  • souznění s vizí UNIPA

Co nabízíme?

  • 0,5 úvazku za cca 20 000 Kč hrubého
  • flexibilní home office
  • finanční bonus za zpracování grantové žádosti
  • podporu profesního rozvoje (kurzy, semináře, workshopy)
  • zajištění osobnostního rozvoje (supervize, koučink, mentoring a další)
  • práci v dynamicky se rozvíjející organizaci, která je největší profesní organizací porodních asistentek v ČR
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 sick day ročně
  • odměny na konci kalendářního roku

Pošlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis do 20.10. na e-mail rada@unipa.cz.

Začátek pracovního poměru 1. 1. 2022. Převzetí agendy během prosince 2021 (fakturace či DPP).​

Podpořte nás

Podpořte nás
Naši činnost můžete podpořit na transparentním účtu: 2400762783/2010