Depositphotos 6283950 original 



Unie porodních asistentek Vás zve na odborný kurz


Jak se stát komunitní porodní asistentkou


Seminář zaměřený na praktické informace o tom, co udělat krok za krokem k založení vlastní praxe.
 
Termín: 20. 1. 2017 (10:30 – 17:30, prezentace 10:00)

Lektorský tým:

Kristina Neubertová Zemánková (komunitní porodní asistentka)
Jana Riedlová (komunitní porodní asistentka)
Ondřej Strava (právník)
 
Místo: Mamicentrum, Bakalovo nábřeží 1, Brno
 

Témata:

1. Jaké jsou kompetence PA? Co vše tedy může porodní asistenta nabízet? Těhotenská poradna, péče o ženu při porodu v porodnici či doma, poporodní péče.

2. Administrativní požadavky
 - jaké je potřeba mít vzdělání a praxi?
 - registrace na MZ
 - oprávnění k poskytování zdravotních služeb na krajském úřadě - přidělení identifikačního čísla
 

3. Jaké je třeba mít vybavení?  Jak vybrat či sdílet ordinaci nebo jiné místo působení?

4. Pojištění profesní odpovědnosti

5. Jak na smlouvy s porodnicemi?

6. Jakou a jak vést dokumentaci?

7. Jak se finančně ohodnotit - tvorba ceníku, smlouva s pojišťovnou

8. Jak se propagovat svoji praxi

9. Proč a jak pracovat v týmu

10. Základní pravidla pro komunikaci s klientkami

11. Jak udržovat vysokou odbornou úroveň a kvalitu poskytovaných služeb?

12. Jak nevyhořet?  Supervize a péče o sebe


Účastnický poplatek:

  • 1200,-
  • 950,- pro porodní asistentky - členky UNIPA
  • 500,- pro studentky porodní asistence

Účastnický poplatek zahrnuje: přípravu a administraci semináře, lektorné pro 3 lektory, certifikát o absolvování kurzu a  občerstvení v průběhu semináře.

Počet účastnic: 20 

Přednáška je součástí celoživotního vzdělávání porodních asistentek a je akreditována podle vyhlášky MZ č.321/2009 Sb.
Školící akce je ohodnocena 4 kreditními body.

Přihláška

Vyplněnou přihlášku posílejte nejpozději do 5. 1. 2017

Účastnický poplatek uhraďte, prosím, do 5. 1. 2017 na účet Unie porodních asistentek: 200072631/0300 (VS = 170120, do zprávy pro příjemce prosím uveďte vaše příjmení/komunitní). V případě neuhrazené účastnického poplatku do tohoto data bude vaše místo nabídnuto dalším zájemcům. Děkujeme za pochopení.

Storno poplatek: 10 dní před seminářem 30%, 5 dní před seminářem 50%, 2 dny před seminářem 70% uhrazené částky.

Kontakt: Mgr. Kateřina Hájková Klíčová, výkonná ředitelka, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel: +420 734 637 379



V případě, že si přejete dostávat pozvánky na semináře e-mailem, vyplňte prosím tento formulář. Děkujeme.

Fotografie byla zakoupena v rámci projektu České ženské lobby Hájíme práva českých žen (06/2016, zdroj: www.depositphotos.com)